Ako sú na tom vaše webové stránky? Čo by mali obsahovať?
Doba sa počas pandémie mimoriadne zrýchlila a už nestačí mať len prémiové produkty a služby. Teraz musíte venovať dostatok času marketingu a mať dobre spracovanú webovú stránku. Čo by mali obsahovať?
Píšete pre klienta
V prvom rade by vaša webová stránka nemala prezentovať vaše úspechy a všetko, čo ste dosiahli. Odborníci na internetový marketing vám poradia, aby ste tieto informácie našli v časti „O nás“ na webovej stránke. Zvyšok stránky by mal odpovedať na otázky vašich klientov. Stránky, na ktoré klientov naláka vaša agentúra PPC v Prahe, keď sa postará o vašu reklamu, budú priamo odrážať potreby, ktoré vaši zákazníci riešia.
Recenzie predchádzajúcich klientov
V dobe internetu už odporúčania konkrétnej spoločnosti vo vašom okrese neplatia. Dnes sú možnosti oveľa väčšie. Nestrácajte sa v konkurencii. Každý chce stále spolupracovať s firmou, s ktorou boli spokojní iní klienti. Umiestnite na svoju webovú stránku osobné odporúčanie svojich služieb, o ktoré sa postarajú zástupcovia spoločností a subjektov, pre ktoré ste už pracovali. Odporúčania sú najlepšou reklamou.
Rýchle načítanie obsahu
Nikto si nezobrazí kvalitnú webovú stránku, ak na jej načítanie čaká viac ako desať sekúnd. Neplytvajte grafickými pomôckami a prejdite priamo k veci. Niekedy je lepšie, keď je všetko stručné a jasné. Slová a dokazovanie, že viete používať grafické editory, nikoho neoslovia.
Citlivé tlačidlá
Text vašej webovej stránky by mal obsahovať tlačidlá, ktoré okamžite nasmerujú zákazníkov na vašu ponuku, kategórie vo vašom obchode a ďalšie spôsoby, ako si môžu zakúpiť vaše produkty a služby. Jasne ich umiestnite za každé kľúčové posolstvo.
Samozrejme, každá webová stránka musí byť pripojená k analytike. Takto môžete neustále zlepšovať svoje služby a odstraňovať nedostatky. Optimalizácia webu je dnes nevyhnutná. Musíte o sebe dať vedieť nielen ľuďom, ale aj vyhľadávačom.