Ako vyzerá e-shop, ktorý prosperuje?
Dnes chcú ľudia zarábať tak, že nemusí ani vytiahnuť päty z domu. Lenže tento spôsob privyrobenia je pomerne neľahký. Ak si chcete založiť e-shop, musíte mať nápad na tovar, ktorý budete na e-shope predávať. Dnešné e-shopy sú veľmi premyslené, niektoré dokonca môžu ponúkať úplne rovnaký tovar čo vy, čo znamená, že musíte prísť s niečím výhodnejším či atraktívnejším. Lenže premyslieť si to, čo budete ponúkať, nie je to najťažšie. Najťažšie je následne mať e-shop, ktorý od pohľadu prosperuje.
Ak neviete, ako vyzerá e-shop, ktorý prosperuje, radi vám to povieme. Prosperujúce e-shop sa pozná na prvý pohľad, pretože je dobre optimalizovaný pre vyhľadávače. Keď je e-shop pre vyhľadávače optimalizovaný, uchytáva sa na popredných pozíciách vo vyhľadávaní, teda má aj vysoké zisky. Ľudia skrátka nehľadajú na internete dlho, kliknú na prvý nabehnutý e-shop, v ktorom kúpi všetko, čo potrebujú.
Lenže ako taký e-shop musí vyzerať, aby ho vyhľadávače registrovali, tým pádom aby sa docielilo vyšších ziskov?
1) Musí mať popisy kategórií
Samotnému vyhľadávači sa pomôže tak, keď sa jednotlivé kategórie v e-shope otextují. Stačí malý popis, napríklad len s osemdesiatimi slovami. Ideálne. Je nutné, aby opis mal v sebe zahrnutá kľúčové slová danej kategórie. V prípade, že zákazník bude hľadať topánky, vďaka popisu, v ktorom topánky sú obsiahnuté, bude web ľahko nájdenie.
2) Musí mať blog
Základom úspechu je to, že e-shop musí byť stále aktívny. Ak nemáte v pláne na e-shop pridávať neustále tovaru, odporúčame založiť e-shopu blog, do ktorého budete písať články týkajúce sa predávaného tovaru. Blog môže tiež pomôcť zákazníkom pri rozhodovaní, zistí napríklad, ako nosiť jednotlivé kúsky s oblečením či k čomu sú potrebné dobré predávané súčiastky a podobne.
Blog nemusí byť moc obsiahly, stačí články pridávať dvakrát či raz týždenne.